Επιτέλους!!! τώρα ο Βέρτης και στο σταθερό...

Πληκτικές οι κλήσεις στο σταθερό τηλέφωνο; όχι πιά!

"Μια από τις πλέον επιτυχημένες και προσοδοφόρες υπηρεσίες κινητής, τα Ringback Tones (RBT) εισάγει και στο χώρο της σταθερής τηλεφωνίας ο ΟΤΕ, με την υπηρεσία MusicCall που ανακοίνωσε χθες. Με την υπηρεσία MusicCall, ο ΟΤΕ παρέχει στους πελάτες του τη δυνατότητα να επιλέξουν τον ήχο κλήσης που θα ακούει αυτός που τους καλεί, προσφέροντας ένα νέο, διασκεδαστικό τρόπο έκφρασης και επικοινωνίας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, με την υπηρεσία MusicCall, καθένας έχει τη δυνατότητα να εμπλουτίσει τον ήχο κλήσης (ringing tone) που ακούει αυτός που τον καλεί. Συγκεκριμένα, μπορεί να επιλέγει μουσικά κομμάτια από διάφορες ελληνικές και ξένες επιτυχίες, ηχητικά εφέ, προσωποποιημένα μηνύματα κ.α. από ένα μεγάλο πλήθος διαθέσιμων ήχων/ringtones, που μπορεί να αλλάζει όσο συχνά επιθυμεί. Επιπλέον, εκτός από την επιλογή του ίδιου ήχου κλήσης για όλους όσους καλούν, υπάρχει και η δυνατότητα προσωποποίησης της υπηρεσίας."

Φτου ρε γαμώτο! Εγώ έβαλα εναλλακτικό πάροχο....

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος16/3/09, 8:58 μ.μ.

    Να σου θυμίσω μόνο την τηλεπικοινωνιακή ανέχεια, κι ας είναι υπερβολικός ο όρος.Σοβαρά τι να καταλάβουν τα σημερινά παιδιά, απο μένα που μεγάλωσα χωρίς κινητό και με μία γραμμή για όλη την οικογένεια? Προσωπικά εντυπωσιάζομαι απο τις καινοτομίες, τύπου MusicCall,έτσι όπως έμεινα άναυδος προ δεκαετίας(?) όταν μας προσφέρθηκε η κλήση σε αναμονή.Συγκαταλέγομαι στούς πρώτους λάτρεις, γιατί ταυτόχρονα είμαι και αρκετά νέος για να μάθω να τα χρησιμοποιώ όλα αυτά, άλλωστε σε γκάλλοπ και στρατολόγους, δηλώνω παρών, του μέσου όρου και βάλε...Αναμφισβήτητα, θα υπάρχουν πάντα τεχνολογίες που θα μας σημαδεύουν, αλλά σε μια χρονική ακολουθία, πως θά χαρακτήριζες την εποχή μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω ότι πλέον για τα σημερινά παιδιά η καινοτομία και οι εφευρέσεις που συναρπάζουν εμάς τους 40 και/παρά είναι κάτι τετριμμένο, κάτι που απλά συμβαίνει, κάτι φυσικό. Η τεχνολογική επανάσταση έχει συντελεστεί και τώρα απλά ολοένα και συμπληρώνεται το "κάδρο". Η εποχή μας κατά τη γνώμη μου είναι "η εποχή των επικοινωνιών". Αν και έχω την αίσθηση (η οποία δεν μπορώ να αποφασίσω αν με "χαλάει" ή με αφήνει αδιάφορο) ότι η καινοτομία δεν οδηγείται από την ανάγκη για βελτίωση της ποιότητας ζωής (όπως ίσως γινόταν παλαιότερα) αλλά για τις ανάγκες του "επιχειρείν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή